#pratipetak #followfriday – Mislili ste da će izostati? Nema šanse!

Nakon desetak dana eksperimentalnog svakodnevnog #pratiblogere vraćamo se u normalu kako smo se i dogovorili i za početak Bednopiskaralo i post  Ima srca, dobri buh iz boce #srcezavanju koji je na poseban način zaokružio u celinu sva dešavanja na našoj online sceni. Mnogo ljudi je bilo uključeno, pokazalo se i ovog puta da naša srca kucaju zajedno kad je potrebno.  Još jedna velika humana akcija završila se uspešno.

mima_popovic u tekstu  Drustveni mediji  kao izvor informacija skreće pažnju da isti nisu budućnost nego sadašnjost i ističe potrebu njihovog korišćenja a kao zaključak donosi CITAT: ……bilo bi mudro društvene mreže koristiti kao komplementarne izvore informacija, ne samo zbog velike dobiti od njihovog korišćenja, nego i zbog nesagledivog gubitka usled njihovog ignorisanja.

tatjanadanilo u svom novom tekstu  Teorija iz Prakse I deo polazi od stanovišta koji su joj usadili njeni učitelji te je marketing prihvatila kao religiju a biblija joj je   Momentum (snaga bez koje današnji marketing ne može). Ističe potrebu da svom potrošaču mora zaviriti u glavu, život, navike i želje kao i važnost direktne i kratke komunikacije bez imalo pardona i hvatanje za karakteristike….. e …… taj deo  je sporan, tu se razvija  diskusija u komentarima koja po meni zaslužuje još jedan dobar poduži post. Ko zna možda i usledi uskoro. :)

Charolija Večna tema i večno pitanje definicije ljubavi – Ljubav je davanje . Ono što mene  zaista oduševljava je sve veći broj komentara posetitelja blogova i razvijanje pravih dijaloga koji mogu biti idealna osnova za nastanak  novih postova.  Očiti primer je i sa ovim blog postom odnosno sa komentarima nakon njega. Koliko ljudi, toliko mišljanja a sigurna sam i da se teško svi možemo složiti oko jedne definicije ljubavi.

itdogadjaji: Iskustva sa   Servis SlideShare i kako ga koristiti uz naravno dodatu i statistiku.  Po meni je  zaista velika prednost što se  prezentacije uploadovane na SlideShare nastavljaju gledati i posle završetka  događaja na kome su korišćene. CITAT: ….Želim da skrenem pažnju na nove mogućnosti za marketing i prodaju koje se često ne koriste na adekvatan način. Usputna stvar, kao što je omogućavanje ljudima da pogledaju slajdove sa nekog predavanja se može pretvoriti u odličan način da se ojača brend, pozitivno utiče na njegovu vidljivost, ali i da se privuku novi klijenti.

- B2B i B2C poslovanje u Srbiji – Intervju sa @varagic CITAT: …..Današnja tema jeste poslovanje između firmi (razmena usluga, proizvoda, informacija), kao i odnos preduzeća i firme sa krajnjim korisnikom, kupcem. B2b i b2c modeli poslovanja u Srbiji, i šta se u vezi sa ovom sferom trgovačkom delatnošću dešavalo poslednje decenije u Srbiji…..

Da li projektni menadžer mora da bude najveći tehnički ekspert na projektu? piše JelenaRakic Da li i u kojoj meri projektni menadžer mora biti tehnički ekspert na projektu i koje opasnosti se mogu javiti tada. CITAT: ….Realnost je da projektni menadžer  ne mora da bude najveći tehnički ekspert za oblast u kojoj se dešava projekat da bi ga vodio i zavredeo poštovanje tima.Ipak, na projektu je svakako  potreban stručnjak ili više njih, sa znanjem i veštinama koje zahteva projekat…..

Kragujevac in my mind na blogu Mahlat Priča i sećanje na rodni grad, ulice, mladost, diskoteke na gradskim bazenima, bežanje iz škole- prelepo, tužno, setno u isto vreme. CITAT: …..Ulica Branka Radičevića još uvek stoji tamo gde je bila, ali na stepeništu kod Doma omladine godinama ne sedi više niko. I tako, ponekad zažmurim i zamislim kako koračam ulicom Branka Radičevića, ka  Balkanu, kako me tamo neko čeka a ja hodam kao da nogama okrećem čitavu ovu kuglu. I tako, ponekad me unutra nešto boli… onako...

Političari i net demokratija od GagaDjermanovic Ovde mogu reći samo ODLIČNO, ISKRENO, PRAVIČNO, složiti se u potpunosti i citirati rečenicu dve. CITAT: ……Dragi naši političari, kreatori (ne)života u Srbiji, manipulatori, hohštapleri, sebičnjaci, poltrončine, nesposobnjakovići, impotentni kratkovidići, predstavnici ovog naroda po (belom) svetu, potpisnici zajmova i budućih dugova ovog naroda, kreatori socijalne, pravne i ekonomske politike i vlastodržci – mi imamo internet! MI! Mi ovde jedni drugima verujemo! Mi ovde jedni druge ne lažemo! Ne obmanjujemo! Ne “obrađujemo”! Nemamo kokošije pamćenje, a za sve imamo argumente (i linkove)! Znamo ko ste, šta ste, s kim ste, kakvi ste i od toga nam je muka! A zamislite kada bismo znali sve što vi znate…………

Navučen na Buzz od eniac , te plagosusGoogle Buzz – Wave tehnologija na twitter način,  svako na svoj način govori o Google Buzz-u: šta je, kako radi i prenose svoja kratkotrajna iskustva. Verujem da će uskori biti još mnogo tekstova sa istom temom. Ovo je samo početak.

I za sam kraj izuzetan blog post na sneguljica.blog.rsPočeci karijere u marketingu Zanimljiv život i počeci bavljenja marketingom. Iako je tek prvi blog post tekst je odličan   kaže varagic na twitteru, sugestivan je podsticajan..dobro preneseno lično iskustvo je svima „čas života“ kaže za njega NovinarskaPatka , a ova moja malenkost kaže da ću  sigurno često svraćati na ovaj blog koji će sigurna sam još puno dobrih, iskrenih i sugestivnih tekstova iznedriti. CITAT: …..Dobri Marketing menadžeri moraju jako dobro da se organizuju, da znaju svoje mogućnosti (i budžete!) i da budu realni po pitanju  neizbežnih rokova. Ima tu još puno razmišljanja, dilema i novih tema… ali ću to ostaviti za neki naredni susret…


Ako vam se tekst dopao ostavite komentar ili podelite sadržaj ove stranice putem društvenih mreža sa svojim prijateljima.

Komentari na tekst:

  1. BRANKKO каже:

    Pa ti se bas ozbiljno bacila na ovo pracenje blogova :)
    Svaka cast! Zelim ti da ovaj entuzijazam potraje jos jako dugo… Pa se vidimo na nekom od #TweetUp-ova ;)

    p0z

    • verkic каже:

      Dobro mi došao. Naravno da sam ozbiljna, ma nisam ti ja mačiji kašalj. Što uhvatim ne puštam :) A ima vala i #TweetUp koji da posetim pa makar posle….. :)

  2. tatjana vukic каже:

    Hvala na pregledu i hvala što si me spomenula! MWAH! :*

  3. [...] Kao jedna od indirektnih posledica trajanja ove obuke jeste da je Snežana Jovanović iz kompanije Smart (marketing menadžer) počela da vodi svoj blog, a to je za posledicu imalo da je bila primećena i u poznatom #PratiPetak prikazu blogosfere… [...]

  4. Charolija каже:

    Kako je i red…da se zahvalim i ja. ;) Baš si ovo lepo napravila, ovakvi tvoji pregledi mi se baš dopadaju, jer izražavaš svoje mišljenje o postovima koji su ti se svideli. :D

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Можете користити ове HTML ознаке и атрибуте: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge