Bez akcije nema ništa!

Kako napraviti dobru prezentaciju? Meni, koja sam tek počela da razmišljam na jedan sasvim novi način, nije nimalo lako, ali  da probamo. Bez akcije nema ništa!

Vizuelizacija je mnogo dobra stvar,  u to sam se debelo uverila. Videti ono o čemu pričaš i slušati nekog da priča je jedino i pravo rešenje ako želiš to da  razumeš i zapamtiš.

Zamislimo onda mene u prostoriji obojenoj u nežno zelenu boju. Dovoljno velikoj da su svi zainteresovani tu a opet i takvoj da mi ne treba mikrofon. Bitno je uspostaviti pravi kontakt sa slušaocem. Na taj način se gradi poverenje izmedju vas i vaših potencionalnih kupaca a glas tu igra ogromnu ulogu.  Ja  imam prijatan glas, treba ga iskoristin. Ubedjena sam da je i kod vas isto,  zato probajte ali  ne zaboravite morate da  budete iskreni. Ljudi to osete. Brzo će da vas pročitaju samo da znate.

Na šta vas zelena boja asocira? Na odmor, ja bih prva legla na divnu zelenu travu i uživala, ali  ona podstiče i kreativnost.  Zato budimo kreativni.

Priupitajmo ljude na početku: „Imamo li danas vremena?“ Slajdovi su veoma bitni za jednu prezentaciju. Slike ostaju u sećanju, pokažimo im sliku preduzeća sa velikim brojem zaposlenih kako se kreću užurbano jedni do drugih, ili sliku grada u najvećoj…..smislite sami svoju sliku, živopisnu sa mnogo boja.

Zapitajmo se tada zajedno sa njima: „šta mi svi želimo danas“, „šta želimo biti“? (slika prosečnog čoveka – to smo sada) ili želimo biti uspešni u svom poslu ( naravno neizostavno slika).

Kako to da postignemo? Trebaju nam informacije! Ali kako, kakve, kako da ih usvojimo  na pravi način? Pokažimo im da mogu i sami, mnogo teže, sporije naravno, net je pun informacija, pa imaju mogućnost…. a opet ostaje pitanje da li  će   moći da ih shvate na pravi način.

Vašom  prezentacijom morate da ih  uverite da ste baš vi ti koji ste im potrebni kako bi napravili onih par koraka do njihovog uspeha. Ne smeju krenuti u posao razmišljajući kako   rade za novac, nego  novac mora  da radi  za njih (Bogati otac,  siromašni otac). Uverite ih  da moraju raspolagati zdravim razumom i trgovačkom razboritošću a  glavna pouka im mora biti  posedovanje  petlje (da budem fina pa da ne upotrebim drugi izraz)  kako bi postali uspešni (bogati).

Sve drugo su samo tehnike koje ćete   veoma lako da im objasnite.

Ne zaboravite,  od načina Vašeg davanja informacija zavisi i koliko će  ko moći da ih usvoji i da ih svlada.

Mašta je zagolicana, slike su se pojavile, dalje vi nastavite u zavisnosti od onoga što želite preneti ljudima i nikad ne zaboravite slike, slike su veoma bitne.

Možda će  sve ovo da vam se učini uopšteno, ali naučili ste već da u današnje vreme dobijamo samo poluinformacije, zato budite borci i ne odustajte. Ja neću!

Komentari na tekst:

  1. alexandar каже:

    Kako se meri kvalitet jedne prezentacije?

    Kvalitet jedne prezentacije se meri tako sto posle prezentacije,ljudi koji su dosli na prezentaciju, ne zele da odu kuci nego sede jos 30 min, ili sat vremena i pricaju o prezentaciji i informacijama koje su culi.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

CommentLuv badge